Alla inlägg under juli 2010

Av mooncrazy - 16 juli 2010 19:02

helt avslagen, ingen ork & trött & sur & tom på energi.

Mötet på skuldsaneringenrådgivningen helt ok,

träffade en underbar förtående människa, men så

jobbigt all den lilla energi jag har tog slut....& min

sk. sambo//rumskompis låtsas som det regnar som vanligt.

Känner mig som den värdelösaste idioten som finns idag.  

Av mooncrazy - 15 juli 2010 10:00

Äntligen har min äldsta son fått ordning i lägenheten, han flyttade hemifrån 1 juni   har dock tagit tid att komma iordning då han i samma veva fått körkortet oxå & varit ute & åkt mycket. Plus så tyckte han först det kändes tomt att vara ensam.

Idag blir det en tripp dit & äta hans hemgjorda bullar *mumma* & ta med lite saker som  jag hittat på till lägenheten hans....är så stolt över han så jag kan spricka.   


Men först väntar möte med en skuldsanerare *pust* har ont i magen som attan & myrkryp i kroppen är ju först i år jag börjat få hjälp med vissa saker att kunna komma tillbaka till ett liv jag aldrig haft.

Sökt hjälp med bla ekonomin sen 1995 men inte fått hjälp....du är frisk & vuxen...klara dig själv....är de svaren jag fått.

Jag har själv begärt goodman....inte fått någon....de har intesagt det finns personligt ombud.

Det fick jag via en vän veta i maj så jag har kontaktat dem med plus kontakten på psyk som är ovärderlig för mig.

Bara hoppas på det bästa idag nu så jag kan få ett liv nu först & främst utan min sambo & slippa hans psykiska nedtryckningar.

Av mooncrazy - 14 juli 2010 18:21

Underbart med småbarn då har man *host* anledning att bygga i sanden.   blev 2 timmar i lekparken & bygga sandhus & vägar.

Av mooncrazy - 14 juli 2010 15:55

Har ju verkligen varit skribtorka ett tag nu, väldigt länge om jag kollar tillbaka. Men ska försöka skärpa mig lite nu.

Sommar & underbar värme som plåster för själen.

Men inuti är det fortfarande tomt...själen tömd på energi.

Fick en trevlig kommentar på ett tidigare inlägg som var som en extra energi kick :) & såna har jag för få i mitt privatliv så den var väldigt välkommen.

Har fått en minimini spark & extra energi så nu är det dax för förändring i mitt liv iallafall. Drastiska förändringar på gång, dax att tänka på mig själv för mår jag bra mår barnen bra.

Otäckt med stora förändringar, men äe just nu ett måste innan jag går under helt.

Presentation


Välkommen till min blogg, är en halvsjukpensionerad Tånårs & småbarnsmamma som förutom barnen gillar att hålla på med div handarbete & pyssel. Skriver det som finns på hjärtat för dagen, gått igenom mycket jobbigt i mitt liv & gör ännu, men försöker leta

Senaste inläggen

Söker du kärlek?

Garntjänst

Kategorier

Läkare utan gränser

Aha Bingo

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Visitors

free counters

Översättare

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards