Direktlänk till inlägg 14 september 2011

14 september

Av mooncrazy - 14 september 2011 09:53

Hemma & sjuka idag då, svettas & fryser samtidigt både jag & sonen. Halsen svälld & magen kass. 

Känns som man bara vill sova & sova....febern inte skyhög tack & lov. Då hade det blivit problem med att ta hand om sonen om febern varit värre så man nästan somnat.

Tugga massa panodil & vitlök så man står på benen nu iallafall & mysa med glass & filmer. 


Så less i övrigt på detta underbara samhälle....så det bidrar ju kanske oxå.

Inskriven på af sen 1 aug & deras kvarnar maler LÅNGSAMT vill de inte få ut folk & få ner statistiken????

Bara undrar. 

Utan dagar kvar=ingen ersättning & vägrar soc & deras nedtryckningar & trakasserier.

Man blir direkt nertryckt när man kommer dit för man är där & TIGGER pengar.....alla är lika kommer man dit är man en dååålig människa....ursäkta mig jag betalar skatt & jag jobbar då det funnits jobb & jag varit frisk.

Men nej man är bara ivägen & mn bara tigger pengar,,,,

så en vecka ma har af på sig denna gång....ska få en coah men ingen ersättning då jag går hos denne coach. 


Ny utredning på rehab för värken men man ska ju ha råd & gå dit kanske oå???

Fick reda på de har intyg på min fibromyalgi den som läkaren sa inte fanns,

den läkaren som klassat ner mig med hypokondri & drogtester pga värken.

Fått mig söka mer & mer hjälp för att få veta vad värken beror på.....jag kan ju inte komma till af direkt & säga jag har värk som hindrar mig i mitt arbete men jag vet inte varför......vad sätter ni idå för kod???

De kan konstatera på rehab jag har värk MEN inte varför. 


Nej idioti & de tror folk går på det då??

*suck* 

Men jag har ju alltid vetat det varit stressrelaterad värk....& fick ju diagnosen 2007 som sen nästa läkare sa inte existerade & tryckte ner i skorna.

Sjukskriven kan jag inte vara mer & bara vänta & vänta....har ju bara ersättning på sjukersättning inte på andra halvan på sjukskrivning.

Dessutom väntat så många år på hjälp så fungerar ju inte vänta för ingen hjälp kommer ju. 

Begära mera lugnande som kan tas vid behov som jag ätit de senaste tre åren pga allt detta.

Mer såna, bita ihop & jobba & få lite värde kanske. 

Känna sig värdefull & bli stark & ta reda på mer & mer & slå tillbaka....anmäla läkaren en gång för alla.

TA hjälp av rehab få fram alla journaler.....läkaren har ju ställt EGNA diagnoser som bara funnits på den vårdcentrals datorn.....men som andra kommit åt så inte spärrat tack & lov......stor skillnad på mikriskopisk colit & crons.....fick en chock när en stafett läkare sa det....va???? stort fråetecken.......frågade då min mag & tarm läkare som blev rasande. 

Väntatt på tid på nya vc sen APRIL för nya utredningar på värken då jag knappt kan gå ibland skulle behöva nytt recept nu efter lång tid oå men blir väl akuten som gäller i vanlig ordning.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mooncrazy - 14 december 2011 13:27

Trots allt så blev:) det några julkort i år iallafall,  två av de är här...       ...

Av mooncrazy - 14 december 2011 13:22


Har fastnat lite för dessa små figurer, de är så roliga att göra och så går det snabbt.           ...

Av mooncrazy - 14 december 2011 13:00

Lucia på förskolan imorse   supermysigt trots blötvädret, de brukar alltid vara utomhus.  Kanonduktiga allihopa och är liten grupp så de har ju mer tid och barnen har kul oxå då.   Somnade en stund sen på soffan hemma, har sån sabla värk just n...

Av mooncrazy - 13 december 2011 17:23

Är ju Lucia idag, men någon vidare stämning vill inte infinna sig ändå....dottern hade lucia i skolan igår & superdupermysigt var det, men stämningen fanns lixom inte där..... inne i en fas då allt känns tomt.....känner i princip ingenting alls, st...

Av mooncrazy - 13 december 2011 13:28

  jaha då har vi kommit halvvägs in i kalendern för nedräkning till julen.  rasade ner i ett hål igen och trodde jag aldrig skulle komma upp igen,  blir så själsligt trött på dessa ras.  När får jag komma upp och leva, känner mig ensam och fö...

Presentation


Välkommen till min blogg, är en halvsjukpensionerad Tånårs & småbarnsmamma som förutom barnen gillar att hålla på med div handarbete & pyssel. Skriver det som finns på hjärtat för dagen, gått igenom mycket jobbigt i mitt liv & gör ännu, men försöker leta

Senaste inläggen

Söker du kärlek?

Garntjänst

Kategorier

Läkare utan gränser

Aha Bingo

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Visitors

free counters

Översättare

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards