Alla inlägg den 25 januari 2010

Av mooncrazy - 25 januari 2010 12:58

...så hitta jag en ny presbild & fick fingrarna ur **** & bytte bild :D

Nu är det snart dax att åka & hämta lilleman hos dagmamman.

Blir hemmamys sen innan sambon kommer hem bara jag & lilleman,

han har varit så trött ett tag nu & FULL AV ENERGI samtidigt så

tänkte försöka få han att varva ner med mys & pyssel.

Denna vecka & nästa får jag ägna åt eget pyssel då han är borta

håller på med valentine presenter till barnen...bara 19-åringen

jag inte kommer på något bra till...ska ges från hjärtat & ska vara

hemmagjort...ej köpt.

Det är det som även de gillar bäst att få ;)

Av mooncrazy - 25 januari 2010 10:29

Har nu testat att göra egna halsband, köpte en färdig

sats till ett först...på detta.Lite pilligt men kanonkul var

det. :)

 


Sen lagade jag dotterns som gått sönder tidigare,

la till mer pärlor på det eftersom det var en annan

form av kedja på det gamla.

Hon blev ialllafall jättenöjd med resutatet & då är jag glad :)

Tyckte själv det kunnat bli bättre, men bra för ett första

försök på fri hand....blev inte alls lika det gamla utan

helt annat men med samma pärlor & hänget plus fler.

 

Presentation


Välkommen till min blogg, är en halvsjukpensionerad Tånårs & småbarnsmamma som förutom barnen gillar att hålla på med div handarbete & pyssel. Skriver det som finns på hjärtat för dagen, gått igenom mycket jobbigt i mitt liv & gör ännu, men försöker leta

Senaste inläggen

Söker du kärlek?

Garntjänst

Kategorier

Läkare utan gränser

Aha Bingo

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Visitors

free counters

Översättare

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards