Alla inlägg den 27 januari 2010

Av mooncrazy - 27 januari 2010 11:38

Snön vräker ner ännu & vi har hunnit med & städa en del,

sånt småplock som behövs jämt.

Sambon är nämligen hopplös på att riva fram saker & inte

plocka undan...städa går med tjat & jobbet halvgjort.

Är så trött jämt känns som jag går i dvala hela tiden & att

jag står utanför mig själv & tittar  på bara. Jag finns inte.

Svårt att beskriva, men som jag har det nu börjar ta på

alla krafter så att jag inte orkar//vågar ta mig ur.

Stannar & blir allt tröttare.

Men kors i taket har börjat mer & mer svara tillbaka mot

sambon...är på direkt han "dummar" sig & kommer med nedlåtande

kommentarer. Är inte tyst längre.

Kan det vara så arr jag håller på sakta att bli starkare???

Jag lever på det hoppet iallafall.

Av mooncrazy - 27 januari 2010 10:04

:) Snöstorm ute nu...mysigt när man kan sitta inne

i värmen & mysa & bara titta på snön.

Måste ut & skotta av lite sen, men vätar ett tag iallafall

få se om det kommer någon period då det avtar något.

Vid 15-tiden blir det bibblan & kolla efter lite böcker om

smycken & sonen får kolla in barnsidan, han älskar att gå där

& kolla en halvtimme innan han bestämmer sig :D

Presentation


Välkommen till min blogg, är en halvsjukpensionerad Tånårs & småbarnsmamma som förutom barnen gillar att hålla på med div handarbete & pyssel. Skriver det som finns på hjärtat för dagen, gått igenom mycket jobbigt i mitt liv & gör ännu, men försöker leta

Senaste inläggen

Söker du kärlek?

Garntjänst

Kategorier

Läkare utan gränser

Aha Bingo

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Visitors

free counters

Översättare

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards