Alla inlägg den 17 december 2009

Av mooncrazy - 17 december 2009 14:56

Mellan klockan 16 och 18 i eftermiddag slår elpriset svenskt rekord.
- Det betyder upp till 300 kronor dyrare räkning för de med rörligt elpris, säger Elprisguidens Magnus Askaner till Nyhetskanalen.
- Protestera genom att minska elförbrukningen i eftermiddag, uppmanar Storumans Energis vd Nils-Gunnar From.

Läs mer här

Av mooncrazy - 17 december 2009 14:14

...till tomten kommer   & har fått lite

julstämmning, har fixat min julklapp till

min underbara morfar. Gjort knäck, det

enda han vill ha är hemgjord knäck & gott

kaffebröd. Han är själv superduper duktig

att baka med sina 84 år, men har blivit mindre

då åldern kommit smygande.

Blir även några påsar mjuk pepparkaka, men i

muffinformar. Han har varit den bästa morfar

man kan önska sig så lägger ner hela min själ

i det jag gör. Han är värd allt & lite till.

Älskar honom så.  

Av mooncrazy - 17 december 2009 13:17

Njuter av pulkaåkning & snölekar idag...solen lyser

& det är 10 minus ute, underbart.

Väl inne blev det varm choklad & mys i soffan & läsa

bamse :)

Av mooncrazy - 17 december 2009 12:28

Testade att virka ett halsband & blev ju hel ok,

mönster på en spets & en snöstjärna som jag

virkade in pärlor i. Sitterett vanligt smyckelås

som man skruvar fast som jag sydde fast.


 

Presentation


Välkommen till min blogg, är en halvsjukpensionerad Tånårs & småbarnsmamma som förutom barnen gillar att hålla på med div handarbete & pyssel. Skriver det som finns på hjärtat för dagen, gått igenom mycket jobbigt i mitt liv & gör ännu, men försöker leta

Senaste inläggen

Söker du kärlek?

Garntjänst

Kategorier

Läkare utan gränser

Aha Bingo

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2009 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Visitors

free counters

Översättare

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards