Alla inlägg den 8 september 2011

Av mooncrazy - 8 september 2011 11:07

En virkad väska passade bra in på nostalgidagarna här i sep. ;)


 

Av mooncrazy - 8 september 2011 11:05



En gammal barbie docka jag fick när jag var 5 år någongång på 70-talet, finns sparad & fick nya kläder & framtagen på bästa platsen :) 
Virkade även en skål & stärkt :) 

Av mooncrazy - 8 september 2011 10:41

Känns verkligen att det är höst nu, kyliga kvällar & nätter. 

Stövlar på & varma tröjor, mysigt på kvällar med levande ljus.


Salsakursens första dag igår   var superduper kul & hittade muskler i vila heh men kors i taket, ingen träningsvärk idag.

Klippte mig igår oxå, hela tre dm tog de av...är stor förändring av mitt liv nu, minska stressen & ta hand om mig själv.

Af på tisdag igen & vet ju inte vad som händer då så bäst passa på nu medan det går.


Nu tv mys ensam med en stickning....en sjal till dotterns födelsedag ;) 

Presentation


Välkommen till min blogg, är en halvsjukpensionerad Tånårs & småbarnsmamma som förutom barnen gillar att hålla på med div handarbete & pyssel. Skriver det som finns på hjärtat för dagen, gått igenom mycket jobbigt i mitt liv & gör ännu, men försöker leta

Senaste inläggen

Söker du kärlek?

Garntjänst

Kategorier

Läkare utan gränser

Aha Bingo

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Visitors

free counters

Översättare

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards