Alla inlägg den 7 september 2011

Av mooncrazy - 7 september 2011 09:27

Vaknade av regnet som öste ner, 

låg kvar alldeles för länge i sängen & blev en snabb frukost.

Men det var det värt. 

Lämnat sonen nyss hos dagmamma, snart iväg & klippa mig  

ska bli skönt bli av med lite nu känner jag så blir en helt ny

frilla. Sen ikväll börjar salsakursen som jag sett fram mot,

kommer gå den själv så lite pirrigt är det ju, men spännande.


Ett till steg i min mentala stege att återkomma till ett liv.

Ett liv där jag trots sjukdomar & värk & ingen hjälp m.m

kan få må bra i själen iallafall & då orka bråka mer oxå.    

Presentation


Välkommen till min blogg, är en halvsjukpensionerad Tånårs & småbarnsmamma som förutom barnen gillar att hålla på med div handarbete & pyssel. Skriver det som finns på hjärtat för dagen, gått igenom mycket jobbigt i mitt liv & gör ännu, men försöker leta

Senaste inläggen

Söker du kärlek?

Garntjänst

Kategorier

Läkare utan gränser

Aha Bingo

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Visitors

free counters

Översättare

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards