Alla inlägg den 13 september 2011

Av mooncrazy - 13 september 2011 12:37

 

Av mooncrazy - 13 september 2011 09:22

Regnet ligger som ett tak över oss idag & de säger det är oväder på gång, bor tack & lov inte i riskzonerna för detta. 

Arbetsförbedlingens rehab grupp idag & se om något händer med arbetsträning.....är ju så sjukt....svårt sjuka SKA arbeta fast de är döende. 

De som KAN arbeta men behöver hjälp ut de får bråka & vänta & leva på marginalerna eller under. 

Eller jobba inom kommunen med lön från soc.....va????

Aldrig i hela **** att jag ska jobba PLUS TIGGA pengar av soc för att ha TILLSTÅND att jobba i detta samhälle.

Då ser jag fasiken hellre de sätter helpension på mig så jag slipper all denna väntan & våndan.


Nu ta det lugnt ett tag & kurera min rygg som inte är mycket bättre idag & vågar inte ta värktabletter heller då jag måste köra bil så det blir tyvärr inte förren i em jag kan ta någon sådan.


MEn ska testa med linement. (ormsalva) är ju så domnad oå så vågar inte döva med Ipren salva, risken är ju då att jag inget känner alls då. 

Presentation


Välkommen till min blogg, är en halvsjukpensionerad Tånårs & småbarnsmamma som förutom barnen gillar att hålla på med div handarbete & pyssel. Skriver det som finns på hjärtat för dagen, gått igenom mycket jobbigt i mitt liv & gör ännu, men försöker leta

Senaste inläggen

Söker du kärlek?

Garntjänst

Kategorier

Läkare utan gränser

Aha Bingo

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Visitors

free counters

Översättare

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards