Alla inlägg den 6 september 2011

Av mooncrazy - 6 september 2011 19:55

Ett år äldre idag då & kors i taket fått en dag UTAN stress & glåpord m.m från exet....hm....men iof är kvällen inte slut än :( 

Men bara hoppas det håller i sig iallafall.....håller tummen & lever på hoppet.


Hela livet är ett stort stressfält, men det positiv stress som kroppen behöver. Men utsätts man för ständigt återkommande negativ stress blir man sjuk & jag har väl haft oturen att gång på gång på gång på gång .......bli utsatt för denna stress....till slut blev jag sjuk.

Värk i hela kroppen....magen i olag......stressnivå NOLL...irriterad över småsaker tar åt mig av småsaker m.m bara en liten droppe i havet.


Hur blir man frisk???


För hjälp i vården???? 

Näää aldrig sett det,

denna gången ca TRE år har ag väntat nu på samtal i psykvården.....& hela tiden den satans kommentaren HAMNAT MELLAN STOLARNA:::::::::  

öööööh jag är LESS på den kommentaren//ursäkten.....den hjälper ju  knappast mig efter alla år med samma samma visa.

Får jag höra det en enda gång till eller att hamna i den sitsen at måste tigga hos soc för man inte får hjälp med arbetsträning & terapi & då inget JOBB för sjukskriven för länge så är nollad//ingen ersättning på halvtiden....händer något av dessa igen då.....******exploderar jag rejält......taggade bara rejält på AF sist.....så kommer samma igen...då helvete.......dessutom arbetsträna via kommunen få ersättning från soc det innebär en sk lön på ca 1000 kr per månad........för halvtidsjobb.......aldrig i hela helvetet...... 

Av mooncrazy - 6 september 2011 09:42

Tittade ut idag & bilen övertäckt (nästan) med löv. Termometern visade 10 grader *brrr* nu går det undan med kylan.Men, men skönt med höst på sätt & vis är klarare luft & enda tiden på året som jag är helt fri från astma :) så är ju rätt skönt egentligen, kanske skulle man ta en älvpromead idag. Får klura till sen om det inte blir ösregn lutar det nog dit. Väntar ännu på att få komma ut i arbetsträning,varit inskriven sen 1 augusti *suck* har ju inga dagar kvar heller så måste ut NU så jag får ersättning.....*grrrrr* men sakta sakta maler kvarnarna i detta kalla land.

Presentation


Välkommen till min blogg, är en halvsjukpensionerad Tånårs & småbarnsmamma som förutom barnen gillar att hålla på med div handarbete & pyssel. Skriver det som finns på hjärtat för dagen, gått igenom mycket jobbigt i mitt liv & gör ännu, men försöker leta

Senaste inläggen

Söker du kärlek?

Garntjänst

Kategorier

Läkare utan gränser

Aha Bingo

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2011 >>>

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Visitors

free counters

Översättare

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards